fredag 30. januar 2009

Så var det helg....igjen.

Ja,så var man kommet til fredagen igjen. Tiden bare flyg!!
Uka som har gått har jeg bare tatt det med ro å prøvd å komme meg etter operasjon av bihulene som jeg hadde torsdag for en uke siden. Har vært veldig tett og ikke no særlig i form. Veldig vondt i hodet har man også hatt...men nå går det heldigvis bra!:) Får håpe det var verdt det!!! for jeg gjør det nemmelig IKKE igjen!

Ellers....hadde besøk av ei fra jobben på tirsdag. Det var koselig:) Skal bli godt å begynne på jobb igjen etter å ha vært leeeng sykemldt. Savner gjenget!:)
...I sommer begynnte vi å bygge ut barnehagen vår, og det har vært veldig spennende å følge med på byggeprossessen. Både for oss voksne og for barna. Og til påske kan vi ENDELIG flytte inn i nybygget!!!:) Ja,det blir vel endel arbeid med å flytte over alt av saker og ting,men det blir nok veldig bra tilslutt. Vi gleder oss!!:)

I kveld skal jeg og Tom Espen hente mat på Kina restauranten og leie en film.
God mat og film er lissom blitt vanlig for oss på fredags kveldene. Å koselig e`det!:)

Ha en fin helg!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar!:)