søndag 21. februar 2010

En NESTEN helt ferdig eske...

jepp! Har prøvd meg på noe nytt i dag:) En eske med 4 skuffer inni!:)
Å selv er jeg VELDIG fornøyd med resultatet;)




Har bare tatt bilde av to av sidene. På en av sidene som ikke er tatt bilde av tenkte jeg å ha et lite dikt til konfirmanten. Den andre siden går det ikke ann å ha noe på;P

Lokket. Veldig dårlig bilde,men fikk ikke tatt bedre før strømmen på kamra streika...:)



Inni:)
Mal på denne esken er hentet hos Kreativ hobby. Det var litt pirkarbeid med di skuffene inni,men ellers artig å lage!:)




6 kommentarer:

  1. Den va råstilig.. knalltøfft med di æsken inni =)

    SvarSlett
  2. Kjempetøft!
    Æ e byjnnt på ei likens - men den ligg foreløpig i haugen med uferdige prosjekta... :p

    SvarSlett
  3. Du e nu så flink atte......den va virkeli fin:))

    SvarSlett
  4. Denne var kjempefin. hvor har du funnet malen til denne? kunne tenkt meg å prøve meg på en sånn.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Tine-Malene........... du e savna =)

    SvarSlett
  6. Så flott denne ble! De er ordentlig stilig disse trappeskene :-)
    Nydelig pyntet!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!:)