søndag 1. november 2009

Votter som ble pulsvarmere....

Vel....En venninne av meg hadde strikket så fine votter med hodeskaller på som jeg å fikk lyst å lage. Fikk oppskriften å satte i gang.
Når første vott endelig var ferdig så synes jeg den var en smule for liten...å jeg ble selvfølgelig irritert på meg selv for at jeg strikker så vanvittig stramt!
(Nå er det jo sånn at jeg ennå holder på å lære meg å strikke mønster...Ikke det at jeg ikke kan lese oppskrift,men,ja det er nå den strikkefastheta da som jeg sliter med! )
Slengte votten i strikkekurven å lurte på om jeg kanskje bare skulle legge opp strikkekarrieren min,hehe.
Ente opp med at jeg rakk opp halve votten , så det ble en pulsvarmer i stede....
Begynte etter mye om og men på andre vott. Strikka ferdig å syntes det gikk bra.men trur du ikke jeg hadde glemt å strikke på tommelmerket!!! Irritert igjen...
Tok en telefon til bestemor,og heldigvis kunne hun jukse litt å ordne tommelmerket til meg uten å rekke opp!! HELDIGVIS.

Men tiltross for mye irritasjon over disse "vottene"...så skal jeg nå etter dette innlegget begynne på et par til. Og forhåpentligvis blir det et par HELE votter denne gang!:)
Øvelse gjør mester sier dem....
Så vi får se:)

I skrivende stund så har jeg et par andre votter til toving i maskinen. Håper di blir bra!!!

1 kommentar:

  1. Ønske veldig oppskrifta på dæm|😊 Dæm va kanonfin😊😊

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!:)