søndag 31. januar 2010

Award fra Madeleine!:)


Har vært så heldig å fått en Award fra Madeleine !:)
Oppgaven som fulgte med var å skrive ned 10 ting som gjør meg glad:
1. Samboeren min,Tom Espen!:)
2.Venner
3.Familien
4.Ros og koselige tilbake meldinge i bloggen;)
5.Deilig,varmt sommervær!!:)
6.Lønning!;)
7.Når Tom Espen har laga middag til æ kommer hjæm fra jobb!:)
8.Når det e høst å æ kan sitte på ei tua å kose mæ me å plokke bær, å det e helt stille rundt mæ:)
9.Fredags kveldan me min kjære:)
10.Når æ kan ligge på fjellet under sola,på et reinskinn å isfiske:)
Sender denne Awarden videre til:
Min mamma, Lillian
Koselig å stikke innom bloggene deres å se på alt det fine dere lager!:)
Og takk for koselige komentarer i bloggen min:)

1 kommentar:

  1. Heisann Tine-Malene!
    Tusen takk, så koselig!! ;) Min aller første award! Juhuuu! ;)

    Ang. den FB kommentaren... Trur nok ikkje det va mæ... Kor bor ho, førræsn? Kjenne mange Heimly men ingen med det fornavnet... ;p

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!:)