mandag 5. januar 2009

Det sner å det sner....

Fikk besøk i sted som nesten ikke kom seg inn ytterdøra. Så jeg måtte vel ta meg en tur ut for å se ...tja,man kan jo si det sånn at det var kommet en del sne på di to dagene jeg har holdt meg innendørs,så det var ikke annet å gjøre enn å hive på seg ytterjakka å topplua å komme seg ut i snevære!
Hadde man nu bare funnet sneskofla så hadde nok jobben blitt så mye enklere,men den var vekk, så positiv som jeg er så satte jeg i gang med spaden... man må jo prøve.
Men det var for mye sne,og det var håpløst.
Får se om man ikke får skaffet en skofle til i morgen,å prøve igjen da.

1 kommentar:

  1. Ja du ser nu kosn vi har det.(Vindusbildet)Gidder ikke gå ut å måkke ......bortkasta arbeid.Bedre å vente til det blir stille.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar!:)