tirsdag 6. januar 2009

Så var jula borte...

Så var det på tide å køye igjen....Det har vært en laaaaaaaaaaaang dag....er vel for at jeg måtte stå så tidlig opp... Er sykemeldt så døgnrytmen er helt snudd. Legger meg ikke før i fire-tia på morgenkvisten, og står opp rundt 14. Men i dag måtte jeg altså så "tidlig" opp som 9! Måtte ut å gjøre noen ærend.
Dagen i dag har blant annet gått til å rydde bort jula. Var godt å få den bort, men samtidig litt trist...ett HELT år til neste gang man kan styre å stelle å pynte til jul. Eller to år kan man jo si... Denne jula feiret vi her i Alta med familien til samboeren min, og til neste år blir det med min ute i Havøysund. Så det er ingen vits å styre å stelle så mye her i huset når vi likevell er borte hele jula...
Nei,må vel komme meg i seng. Må nemmelig tidlig opp i morgen også!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar!:)